نحوه ارائه ناب به یک سرمایه گذار

%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d9%86%d8%a7%d8%a8-%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%87-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%a8%d8%a7%d8%ae%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%85%d8%b9

محتوای آموزشی “نحوه ارائه ناب به یک سرمایه گذار” به سوال های شما در رابطه با نحوه ارائه کسب و کارتان به یک سرمایه گذار پاسخ می دهد. همچنین در این فایل به مفاهیم کلیدی مرتبط با اهمیت ارائه و همچنین ارائه آسانسوری پرداخته شده است.

با توجه به رشد روز افزون فضای کارآفرینی در کشورمان و همچنین رشد نهادهای سرمایه گذار و حامی کسب و کارهای نوپا (Start-Up)، مبحث جذب سرمایه گذار اهمیت بیشتری پیدا کرده است. ارائه ناب نیز هم راستا با زمینه فعالیت خود به این موضوع مهم پرداخته است.
فرآیند جذب سرمایه معمولا با یک ارائه، با زمانی بسیار محدود همراه است. ارائه هایی که در رویدادهای کارآفرینی بین ۳ تا ۶ دقیقه و یا هنگام جذب سرمایه از یک شرکت سرمایه گذاری معمولا ۲۰ دقیقه به طول می‏ انجامد.
در همین راستا و با بررسی نمونه های موفق جذب سرمایه و الگوهای موفق ارائه‏ های ترغیب کننده، محتوایی آموزشی گردآوردی شده است. در این محتوا تلاش بر این بوده که با بهره گیری از این الگوها و همچنین تجارب حاصل از حضور مجموعه ارائه ناب در رویدادهای مختلف کارآفرینی در کشور، تمامی مباحث مهم و کلیدی را پوشش دهیم.

این محتوای آموزشی در ابتدا با تعریف ارائه و اهمیت آن، به طور مختصر درباره ویژگی های یک ارائه ناب می پردازد. سپس به تبیین مفهوم ارائه آسانسوری (Elevator Pitch)، که در ارائه کسب و کار به یک سرمایه گذار اهمیتی دو چندان دارد، می پردازد. همچنین در انتها ۹ بخش اصلی در یک ارائه به سرمایه گذار گام به گام توضیح داده می شود.

این محتوای آموزشی که با همکاری نزدیک جناب آقای سعید باباخانی تهیه شده است را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید.
امیدواریم محتوای گردآوری شده گام مثبتی در جهت رونق فضای کسب و کار در کشور عزیزمان ایران باشد.

دریافت محتوای آموزشی ” نحوه ارائه ناب به یک سرمایه گذار”

درباره ی حسام معین الدین

۲ دیدگاه

  1. درود بر شما
    مفید و آموزنده بود
    سپاس از تلاش شما برای گردآوری این راهنما

پاسخ دادن به خشایار لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *